15 jaar@CheckMark- Charlotte la Lau

In 2007 ben ik bij het team gekomen als Commercieel Secretaresse en inmiddels al heel wat jaren verantwoordelijk als Office Manager bij CheckMark.
Vorige maand heb ik met alle collega’s mijn 15 jarig jubileum mogen vieren, wat misschien in huidige snel veranderende markt wel een beetje uniek is. Saai zo’n lange tijd bij hetzelfde bedrijf? Zeker niet!

Wat maakt de functie zo leuk?
Mijn werkzaamheden bij CheckMark zijn heel divers, ik ondersteun het team daar waar nodig. Het uitzoeken van een bedrijfsfiets of auto, organiseren van bijeenkomsten, teamdagen en uitjes, vacatures publiceren of opmaken van advertenties voor in vakbladen, geen dag is hetzelfde. Tussendoor komen er ook verschillende vragen en opdrachten van collega’s.
‘Zou jij dit voor me willen uitzoeken?’ Deze vraag krijg ik vaak. Vergelijk en uitzoekwerk, dat vind ik een uitdaging en geeft me extra energie.
Als spin in het web voor mijn collega’s zorgen en dat alle zaken ‘achter de schermen’ soepel verlopen, daar word ik heel blij van!

Afwisseling in de werkzaamheden vind ik dan ook erg prettig, snel schakelen is daarbij essentieel.
Zoals toen we met het bedrijf zijn verhuisd naar een nieuwe locatie was dat best een uitdaging om alles goed te laten verlopen in (het begin van) de Corona periode.
Van het regelen van de totale verhuizing van ons pand aan de Graaf Florisweg tot het meedenken en inrichten van de nieuwe etage op de Tielweg, samen met de directie. Dat was fantastisch om te doen en uiteindelijk is het een fijne werklocatie geworden en ben ik ook best trots op het eindresultaat.

Ik vind de functie Office Manager niet alleen dynamisch en boeiend, maar ik voel me ook een gewaardeerde schakel binnen het team.

Met dit gezellige en frisse team staan we, met onze flexibele mindset en glimlach, klaar voor onze kandidaten, medewerkers en opdrachtgevers.